پرش لینک ها
Dell EMC PowerStore AppsON

اهمیت Dell EMC PowerStore AppsOn در ذخیره‌سازی

داده‌ها دیگر فقط به دیتاسنترها محدود نیستند، بلکه در هر جایی جمع آوری، ذخیره و پردازش می‌شوند. پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که در تلاش برای مدیریت داده‌ها هستند. خوشبختانه Dell EMC PowerStore AppsOn قادر به برطرف کردن این پیچیدگی‌ها می‌باشد و تنها داریو ذخیره سازی صنعتی است که دارای VMware Hypervisor می‌باشد که پویایی و انعطاف‌پذیری لازم برای اپلیکیشن‌ها را ارائه می‌دهد.

معرفی Dell EMC PowerStore AppsOn

همانگونه که اشاره شد محدودیت ذخیره سازی داده‌ها با کمک تجهیزات مدرن رو به پایان است. وجود AppsOn در Dell EMC PowerStore یکی از این گزینه‌ها است که دارای انعطاف و کاربرد بسیار زیادی برای کاربر است. در محیط all-in-one hosting دو active ESXI node به چشم می‌خورد که برای راه اندازی تجهیزات مجازی و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود و قادر است حداکثر یک پتابایت فضای ذخیره سازی موثر را در یک تجهیز با فرم فکتور 2U و قابل توسعه ارائه دهد.

شما می‌توانید مستقیما محتوای مورد نظر خود را در PowerStore اجرا کنید و به طور همزمان از خدمات پیشرفته ذخیره سازی برای محتوای خارج شبکه نیز بهره‌مند شوید. علاوه براین این اجازه را دارید که تمام محتوای سازمانی خود و یا فقط برخی از آن‌ها را بر روی AppsOn اجرا کنید، این مورد کاملا به شما بستگی دارد.

AppsOn چه کاربردی دارد؟

Dell EMC PowerStore AppsOn به شما کمک می‌کند تا علاوه‌بر یکپارچه‎سازی زیرساخت‌ها عملکردها را مطلوب سازید و مهم‌تر از همه مدیرت را با استفاده از روش‌های VMware Hosting در کل شبکه تسهیل نمایید. حال بررسی می‌کنیم کجا می‌توان از AppsOn استفاده کرد. ابتدا از بخش لبه شبکه شروع می‌کنیم.

به عبارتی در بخش‌های ناایمن برای داده‌ها چه در حال تجزیه و تحلیل IoT باشید و چه در حال استفاده از راهکارهای جدید برای شعب سازمانی، خرده‌فروشی و یا دفاتر راه دور با حداقل تعداد کارمند چیزی که AppsOn ارائه می‌کند یک تجهیز کوچک، سهولت استفاده و سرعت مورد نیاز است تا مشاغل هر چه سریعتر به اهداف تجاری خود برسند. در ضمن AppsOn مرکز دیتاسنترها را تسهیل می‌کند یعنی جایی که تکنولوژی‌های موجود مانند HCI را تکامل و گسترش می‌دهد. AppsOn یک VMware landing Zone با عملکرد بالا عرضه می‌کند تا از خدمات برتر ذخیره سازی پشتیبانی کند.

شما می‌توانید در استفاده از PowerStore برند EMC و سایر Vmwareها ایجاد کنید تا بتوانید کلیه نیازهای در حال تغییر را با بهترین ترکیب از منابع پاسخ دهید. بدون اینکه مهم باشد کجا پاوراستور را به کار گرفته‌اید. در سهولت استفاده از Hybrid Cloud هیچ شکی نیست. Dell EMC PowerStore AppsOn به شما کمک می‌کند تا علاوه‌بر یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های درون سازمانی برای مدرنیزه کردن فرایند تامین امنیت بتوانید مجازی سازی را با منابع فضای ابری عمومی توسعه دهید.

در عین حال می‌توان Vsphere Control planeهای رایج را برای عملیات منسجم حفظ کرد. Dell EMC PowerStore AppsOn اجازه نمی دهد در هیچ یک از بخش های شبکه، باگ های امنیتی ظهور کند. در واقع AppsOn جزیی یکپارچه از استراتژی کلی VMware بوده و دلیل دیگری برای انتخاب PowerStore به عنوان یک راهکار ذخیره سازی هوشمند می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص AppsOn در Dell EMC PowerStore و کاربردهای آن با کارشناسان فنی شرکت افزار پرداز رودین در تماس باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
×

سلام دوست عزیز !

×