پرش لینک ها
فایروال سیسکو ASA 5500-X

فایروال سیسکو سری ASA 5500-X

کسب و کارها صرف نظر از بزرگی و وسعت آن، در زمان محافظت از دسترسی به داده‌های ارزشمند باید در برابر تهدیدات سایبری جدید و پیچیده هوشیار باشند. با این حال؛ راه حل‌های امنیتی سنتی به اندزه کافی ایمن نیستند. زیرا که تهدیدات بیش از حد پیچیده هستند و غالبا مدیریت آن‌ها پرهزینه می‌باشد. از این رو همین کسب و کارها را درمعرض خطر قرار می‌دهد. در این میان فایروال سیسکو ASA 5500-X به عنوان یک فایروال نسل بعدی، می‌تواند به راحتی این امنیت را برای سازمان‌ها فراهم کند.

فایروال نسل بعدی برند سیسکو

از کسب و کارهای کوچک گرفته تا سازمان‌های بزرگ هیچ کسب و کاری از تهدیدات امنیت سایبری امروز در امان نیست. وقتی پای موفقیت کسب و کار در میان است، حملات پیشرفته و مداوم، اهمیت مسائل امنیتی را مشخص می‌کنند. تکنولوژی‌های FirePower NGFW متعلق به کمپانی سیسکو، اولین فایروال‌های متمرکز بر تهدیدات نسل بعدی در صنعت هستند. آن‌ها، راهکار امنیتی منعطفی را فراهم می‌نمایند که با توجه به نیازهای سازمان شما، ارتقا می‌یابد.

فرقی نمی‌کند اندازه‌ی سازمان چقدر باشد. با استفاده از قابلیت‌های بی‌نظیر شناسایی نقض‌های امنیتی، کشف سریع و خودکارسازی امنیتی، به سرعت مجموعه راهکارهای امنیتی خود را قدرت می بخشد. تیم شما، چه بخش IT کوچکی از یک سازمان باشد و چه یک عملیات امنیتی قدرتمند، با کمک تکنولوژی فایرپاور نسل بعدی می‌تواند نیازها را پاسخگو باشد.

معرفی فایروال سیسکو ASA 5500-X

برند Cisco گام اصلی را در خصوص امنیت فایروال ایجاده کرده است. ادغام سخت افزار قابل اعتماد Cisco ASA Technology با نرم افزار حفاظت از تهدیدات کاملا پیشرو در صنعت سیسکو، قدرتی است که امروز دنیای فناوی اطلاعات را از حملات سایبری ایمن کرده است.

فایروال سیسکو ASA 5500-X، یک فایروال نسل بعدی کاملا متمرکز بوده که در برابر طیف گسترده‌ی حملات از کسب و کار شما محافظت می‌کند. Cisco ASA With FirePower Services امنیت مبتنی بر تهدید را ارائه می‌دهد. صرف نظر از اینکه یک سازمان کوچک باشد یا متوسط، دفتر اداری راه دور باشد یا یک شرکت توزیع شده، همه را محافظت می‌کند. این راه‌کار قابلیت دید و کنترل دقیق برنامه را با قابلیت محافظت از بدافزار پیشرفته و قابلیت‌های جلوگیری از نفوذ نسل بعدی ادغام می‌کند.

این روش‌های دفاع در برابر تهدید به مانند مکملی برای فایروال پیشرفته‌ی سیستمی، VPN و فناوری‌های فیلتر URL عمل می‌کنند. بدین ترتیب یک محافظت یکپارچه از تهدید را تنها به واسطه‌ی یک دستگاه واحد ارائه می‌دهند. وجود گزینه‌های مدیریتی ساده مختص استقرارهای تکی یا چندگانه داشبوردهای بصری، اطلاعات عملی و گزارش‌های دقیق را در اختیار تیم های امنیتی قرار می‌دهد که برای دستیابی به بینش و تجزیه و تحلیل جامع مورد نیاز هستند.

با استفاده از این آگاهی، سیستم به صورت پویا به تهدیدات جدید پاسخ می‌دهد. و از طرفی به طور خودکار با تغییر و رشد روزافزون شبکه‌ی شما هماهنگ می‌شود.

قابلیت‌های Cisco ASA With FirePower Services

قابلیت‌های Cisco ASA With FirePower Services

Cisco ASA With FirePower Services به خوبی با محیط IT فعلی کاربر سازگاری پیدا می‌کند. بدین ترتیب هزینه‌ها و پیچیدگی‌ها کاهش پیدا می‌کند. این راهکار کاملا یکپارچه و مقیاس‌پذیر، با ساده‌سازی معماری امنیتی شما و ارائه پشتیبانی تک فروشنده‌ای، هزینه‌ی کل مالکیت را کاهش می‌دهد.

مدل‌های دسکتاپ فایروال سیسکو ASA 5500-X مختص مشاغل کوچک تا متوسط و شرکت‌های توزیعی طراحی شده‌اند. در نظر داشته باشید که در هر دو پیکربندی سیمی و بی‌سیم قابل دسترس هستند.

فایروال سیسکو ASA 5500-X که یک فایروال نسل بعدی می‌باشد، کاملا مقرون به‌صرفه است. دستگاه بی‌صدا اجرا می‌شود و با اشغال فضایی بسیار اندک یک فناوری امنیتی سطح سازمانی را ارائه می‌دهد. Cisco ASA With FirePower Services به واسطه‌ی راه حلی سازگار و انعطاف‌پذیر، یک رویکرد انقلابی برای دفاع از تهدید را ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

شرکت افزار پرداز رودین این توانایی را دارد که متناسب با نیازهای فنی و کاربردی مشتریان، انواع سری های فایرپاور بند سیسکو را تامین کند. علاوه‌براین، در تمامی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه‌ها با شما همراه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر محصولات برند cisco می‌توانید با کارشناسان فنی رودین در تماس باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
×

سلام دوست عزیز !

×