پرش لینک ها
ذخیره ساز Unity XT

معرفی ذخیره ساز Unity XT Dell EMC و ویژگی‌های آن

ذخیره ساز Unity XT کمپانی DellEMC مناسب برای سازمان و ارگان‌هایی می‌باشد که همیشه به دنبال منحصربه فرد بودن هستند. محبوبیت این دستگاه‌ها به قیمت مناسب در کنار زیرساخت عالی آن است. خرید تجهیزات شبکه و امنیت نیاز به اطلاعات جامعی دارد که شرکت رودین این آگاهی را در اختیار شما می‌گذارد. اگر قصد خرید هارد دیسک ذخیره ساز Unity XT را دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه ذخیره ساز Unity XT

دیسک هایبریدی Unity XT به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که دارای عملکرد، کارایی و ویژگی‌های بالایی است. سازمان‌هایی که نیاز به محیط چند ابری دارند، همیشه یکی از سفارش‌های خود را به خرید هارد دیسک EMC Unity معطوف می‌کنند. این دستگاه جایگزین نسل‌های ماقبل خود از جمله VNX و Unity شده است. Unity XT Dell EMC  می‌تواند بر روی کنترلر خود، به شبکه LAN و SAN متصل شود. از سوی دیگر قادر است که اطلاعات را به صورت File و Block ذخیره کند. در واقع از ویژگی‌های بارز هارد دیسک Unity XT بهره‌برداری همزمان تحت عنوان NAS و SAN Disk Array می‌باشد.

Unity XT Dell EMC را می‌توانید به شکل All Flash و یا Hybrid از بازار تجهیزات شبکه تامین کنید. نوع هیربید از سه نوع هارد SAS، NL-SAS و SSD پشتیبانی می‌کند در حالی که سیستم‌های All Flash تنها از SSD پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های ذخیره ساز Unity XT Dell EMCویژگی‌های ذخیره ساز Unity XT Dell EMC

خرید هاردیسک Unity XT شرکت DellEMC باعث می‌تواند مدیریت داده‌ها و برنامه‌های سیستم را آسان و راحت‌تر کند. اما در کنار این ویژگی، چندین قابلیت برجسته‌تر وجود دارد که شامل موارد زیر است:

کم کردن هزینه‌ها

رویکر Dual-Active که در دستگاه‌های ذخیره سازی یونیتی ایکس تعبیه شده است، ذخیره سازی و ارسال اطلاعات هاست‌ها و سیاست‌های مدیریتی را هوشمند و راحت‌تر کرده است. با این استراتژی دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری بیشتر برای خرید دستگاه‌های بیشتری نیست و همزمان تمامی فرایندها را انجام می‌دهند.

حفظ منابع مالی فناوری اطلاعات

بدون شک اگر سازمان‌ها چالش‌های حوزه تجهیزات ذخیره ساز و پردازشی را بشناسند، می‌توانند بهترین خرید را داشته باشند. در اکثر مواقع مشتریان میان رده با رشد سریع منابع اطلاعاتی مواجه می‌باشند. این موضوع سبب شده منابع مالی رشد خوبی نداشته باشند. بنابراین نیاز است که دستگاه‌های مقرون به صرفه و کم هزینه اما کارآمد خریداری شود. دستگاه ذخیره ساز Unity XT Dell EMC  این قابلیت را به همراه دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
×

سلام دوست عزیز !

×