پرش لینک ها
سرور رکمونت اچ پی

سرور رکمونت اچ پی ( HPE Rack Servers )

سرور رکمونت اچ پی در حالت فشرده در داخل رک یا کابینت‌های با اندازه‌های مختلف قرار می‌گیرند. این سرورها دارای رایزر کارت‌های PCl هستند که با کمک آن می‌توان کارت‌های شبکه و کارت‌های فیبر نوری را به دستگاه اضافه کرد. انواع Rack Servers HPE در راستای ارتقای شبکه توسط برند HPE به بازار تجهیزات شبکه عرضه شده است.

ویژگی‌های سرور رکمونت اچ پی

با خرید سرور رکمونت HPE می‌توان از فضا به بهترین نحو استفاده کرد. از سوی دیگر امکان ارتقای مقیاس‌پذیری وجود دارد. انواع سرور رک برای خدمات خاص و بسته به نیاز مشتری عرضه می‌شود. هر کدام از این دستگاه‌ها دارای تهویه هوا هستند که از گرم شدن دستگاه جلوگیری می‌کنند. از نظر تخصصی باید گفت که سرور رکمونت HPE ، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی آسانی دارد.

سازمان‌های نظامی و صنعتی که نیاز به پشتیبانی بالایی دارند در اکثر مواقع اقدام به خرید سرور اچ پی مدل رکمونت می‌کنند. این نوع از تجهیزات شبکه دارای قدرت زیاد و استانداردهای خاصی برای این سازمان ها می‌باشند.

کنترل یکپارچه سرور و شبکه از دیگر مزایای سرورهای رکمونت برند اچ پی است. با کمک این دستگاه کاربر می‌تواند تمام واحدهای سرور خود را در یک فضا جمع‌آوری کند. از سوی دیگر امکان نصب سوئیچ شبکه و صرفه‌جویی در زمان را نیز فراهم می‌کند.

چرا خرید HPE Rack Servers را پیشنهاد می دهیم ؟ 

اگر شما از آن دسته سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستید که نیاز به ارتقا و اضافه کردن واحدهای بیشتر سرور دارید، یکی از گزینه‌های خود را به خرید سرور HPE مدل رکمونت اختصاص دهید. با وجود این دستگاه‌ها دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد. برای اضافه کردن واحدها، کافی ست که آن را در جایگاه خود بلغزانید و با پیچ محکم کنید. از نظر مهندسی نیز باید گفت که برنامه‌ریزی مجدد یک واحد یا اضافه کردن یک واحد جدید می‌تواند یک موضوع ساده باشد.

انواع HPE Rack Servers

  • HPE ProLiant RL300 Gen11
  • HPE ProLiant DL20 Gen10 Plus server
  • HPE ProLiant DL20 Gen10 server
  • HPE ProLiant DL160 Gen 10
  • HPE ProLiant DL180 Gen 10
  • HPE ProLiant DL360 Gen 10
  • HPE ProLiant DL380 Gen 10
  • HPE ProLiant DL560 Gen 10

گارانتی بی قید و شرط تعویض

تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر از ویژگی‌های هر شرکت معتبری می‌باشد. مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به این اعتبار خواهد افزود. شرکت افزار پرداز رودین (دارنده رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور) تمامی محصولات سبد تجهیزات شبکه و امنیت را به صورت گارانتی 12 ماهه بدون قید و شرط تعویض به مشتریان تحویل می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص انواع سرور رکمونت اچ پی با شماره 02141536000 تماس حاصل نموده و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی درج شده در سایت رودین اقدام فرمایید.

HPE Tower Servers

سبد کامل تجهیزات شبکه و امنیت رودین

به دنبال سبد کامل تجهیزات شبکه و امنیت مدرن هستید؟

شرکت افزار پرداز رودین (رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور)، شما را در این راه همراهی خواهد کرد.

تماس بگیرید
‫0/5 ‫(0 نظر)
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
×

سلام دوست عزیز !

×